Trudno byłoby prowadzić udaną kampanię wyborczą bez odpowiednich materiałów marketingowych wspierających Twoją sprawę, zwłaszcza że Twoja konkurencja będzie miała skoncentrowany plan marketingowy, który będzie obejmował rozdawanie ulotek, plakatów, naklejek itp.

Dlatego pomyśleliśmy, że będzie to bardzo korzystne dla każdego, kto prowadzi kampanię lub chce ją wesprzeć, abyśmy omówili, które materiały marketingowe przyniosą Ci korzyści i dlaczego.

Dodatkowo, na dole tego wpisu zawarliśmy kilka przydatnych informacji dla osób prowadzących kampanie bezpartyjne na temat tego, co musisz umieścić na wszystkich swoich materiałach marketingowych!

Zapewnij naklejki z hasłem swojej partii, aby zwiększyć świadomość i wzmocnić to, kim jesteś.

Stwórz szum wokół swojej kampanii, rozdając naklejki swoim zwolennikom i ogółowi społeczeństwa. Rozdawanie naklejek to prosty sposób na promocję Twojej partii, a dla Twoich zwolenników możliwość pokazania, na kogo zamierzają głosować.

Ważne jest, abyś uwzględnił naklejki w swoich materiałach marketingowych, ponieważ jeśli Twoja konkurencja je ma, a Ty nie, będzie to wyglądało tak, jakby nikt na Ciebie nie głosował.

Kartki pocztowe mogą być wykorzystane do przekazania ogólnego przesłania Twojej partii.

Dzięki pocztówkom, ponieważ są one kompaktowe i łatwe do zabrania przez ludzi, rozdawaj je podczas kampanii, aby wzmocnić slogan partii i ogólne przesłanie, więc ludzie będą wiedzieli, za czym się opowiadasz. Tekst na pocztówce powinien być krótki i zwięzły, zastanów się, jaki jest ogólny cel Twojej partii, gdybyś został u władzy i zadbaj o to, aby pocztówka przekazywała to przesłanie w sposób spójny.

Pocztówka może nie być idealnym źródłem informacji o wszystkich politykach, tak jak broszura, ale może potencjalnie zawierać najważniejsze z nich.

Plakaty powinny być używane do przyciągnięcia uwagi i podkreślenia głównej polityki Twojej partii.

Nie trzeba dodawać, że plakat przykuje uwagę opinii publicznej bardziej niż ulotka, ponieważ jest to coś, czego osoba nie może łatwo przeoczyć. Jeżeli rozdajesz materiały marketingowe, takie jak ulotki, łatwo jest ludziom je odrzucić i nie czytać ich, jednak ponieważ plakat jest zazwyczaj zawieszony w miejscu publicznym, nie ma ucieczki od Twojej wiadomości.

Dlatego upewnij się, że Twój plakat zawiera najważniejsze przesłanie i bądź kreatywny. Celem plakatu jest przyciągnięcie uwagi ludzi, więc zastanów się, w jaki sposób możesz to zrobić. Chcesz, aby ludzie zatrzymali się i spojrzeli na plakat, a następnie omówili go ze swoimi przyjaciółmi i rodziną. Może nawet zrobisz zdjęcie i opublikujesz je na Twitterze lub Instagramie. Twoim głównym celem w przypadku plakatu jest sprawienie, aby utkwił w czyimś umyśle, bardziej niż dostarczenie informacji, więc miej to na uwadze podczas projektowania kreacji.

UWykorzystaj ulotki i broszury, aby pogłębić swoją politykę kampanii.

Ulotka lub broszura może być wykorzystana do bardziej szczegółowego omówienia polityki i wartości. Chociaż będziesz omawiał je podczas przemówień, ważne jest, aby ludzie mieli coś, co mogą zabrać ze sobą, podzielić się z przyjaciółmi, a następnie odnieść się do tego, gdy będą chcieli sobie przypomnieć i sprawdzić, za czym opowiada się Twoja partia i jakie są Twoje zasady.

Ulotka może być fantastycznym sposobem na pogłębienie swojej polityki, czego nie można zrobić za pomocą plakatu lub ulotki. Jest to szansa, aby zaimponować społeczeństwu tym, co Twoja partia proponuje wnieść do kraju, jaką różnicę byś zrobił i jak dokładnie to osiągniesz. Pamiętaj, im więcej informacji, tym lepiej!

Spersonalizowany papier firmowy.

Bez wątpienia, podczas kampanii będziesz wysyłał listy do ważnych osób i oczywiście będziesz chciał, aby te listy wyglądały schludnie i profesjonalnie. Dlatego upewnij się, że wszystkie Twoje listy są zgodne z resztą materiałów marketingowych Twojej partii, drukując wybrane papiery firmowe, które będą zawierać nazwę partii, slogan i informacje kontaktowe.

Ważne informacje dla osób prowadzących kampanię pozapartyjną.

Co to jest "osoba zaangażowana w kampanię pozapartyjną"? Osoby prowadzące kampanię bezpartyjną to osoby lub organizacje, które prowadzą kampanię wyborczą, ale nie kandydują jako partie polityczne lub kandydaci.

Zgodnie z ustawą o partiach politycznych, wyborach i referendach z 2000 r. (Political Parties Election and Referendums Act 2000) istnieją przepisy dotyczące umieszczania nadruków na materiałach. Zasady te mają zastosowanie przez cały czas dla osób prowadzących kampanię bezpartyjną.

Nadruk zasadniczo oznacza, że ktokolwiek stworzył wyborczy materiał marketingowy, taki jak plakat czy ulotka, musi zapewnić, że wyraźnie widać, kto jest odpowiedzialny za ten nadruk. Ma to na celu zapewnienie pełnej przejrzystości tego, kto stworzył materiał marketingowy.

Musisz zadbać o to, by w nadruku na drukowanych materiałach wyborczych znalazła się zarówno drukarnia, jak i organizator.

Przykład:

Printed by Bluetree Design & Print Ltd,

United A Brookfields Park, Manvers Way, Manvers, Rotheram, S63 5DR.

Promoted by H Moore on behalf of the Campaign Group, both of 113 Saltmon Lane, Leeds.

Jeśli publikujesz w gazecie, to Twoje ogłoszenie nie musi zawierać nazwy i adresu drukarni.

Jeśli dokument jest jednostronny lub większość informacji znajduje się na jednej stronie, upewnij się, że Twój nadruk znajduje się na pierwszej stronie. Jeśli jest on wielostronny, np. w formie broszury, należy zadbać o umieszczenie nadruku na pierwszej i ostatniej stronie.

Dobrą praktyką jest również umieszczanie swojego odcisku na wszystkich materiałach elektronicznych, takich jak strona internetowa i e-maile, a ponadto ułatwi to ludziom kontakt z Tobą, jeśli zechcą.

Nieumieszczenie nadruku na drukowanych materiałach marketingowych związanych z wyborami jest wykroczeniem.

Więcej informacji i wskazówek dla osób prowadzących kampanie bezpartyjne można znaleźć tutaj:

http://www.electoralcommission.org. uk/i-am-a/party-or-campaigner/nonparty-campaigners.

Mamy nadzieję, że ten wpis na blogu był dla Państwa inspirujący i pouczający. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania dotyczące materiałów drukowanych na wybory, możesz nas znaleźć na Facebooku i Twitterze!