Czujesz presję, aby zrobić wrażenie na nowych klientach i zdobyć ten jakże ważny nowy biznes?

Wierzymy, że pouczający i pięknie zaprezentowany pakiet informacyjny jest wisienką na torcie udanej propozycji biznesowej. Ponadto, ponieważ jest to coś, co wszyscy Twoi konkurenci zapewnią na spotkaniach biznesowych, nie możesz sobie pozwolić na brak takiego pakietu.

Jeśli nie jesteś pewien, co powinno znaleźć się w skutecznym pakiecie, czytaj dalej, ponieważ poniżej omawiamy, co i dlaczego powinno się w nim znaleźć...

Foldery prezentacji

Jeśli poświęcasz się tworzeniu zwycięskiego pitch pack'u to folder prezentacyjny jest niezwykle ważny. Dzięki niemu Twój pitch będzie uporządkowany i zorganizowany, a dodatkowo będzie to fantastyczna okazja do zaprezentowania marki Twojej firmy.

Jeśli naprawdę chcesz zrobić wrażenie na kliencie, umieść coś osobistego na przedniej okładce swojego folderu. Na przykład, imię i nazwisko klienta oraz jego markę. Choć może się to wydawać mało znaczącym i prostym pomysłem, dla klienta oznacza to, że Ci na nim zależy i że nie jest tylko kolejnym klientem.

Jennie Talbot, Creative Lead w instantprint podzieliła się swoimi przemyśleniami na temat personalizacji marki w prezentacji.

"Jak wszyscy zawsze powtarzają, wszystko tkwi w szczegółach - zastosowanie odrobiny personalizacji marki w prezentacji może sprawić, że klient poczuje się, jakbyś zrobił dodatkową milę, aby zrobić na nim wrażenie. Więc kiedy przychodzi do tej ostatecznej decyzji, z kim pójść, ten mały przemyślany szczegół może być decydujący dla umowy!"

Broszury

Twoja broszura będzie sercem pakietu promocyjnego, ponieważ w naturalny sposób będzie zawierać większość informacji, których wymaga Twój klient.

Nie jesteś pewien, czym wypełnić swoją broszurę? Możesz zawrzeć w niej informacje na temat różnych usług oferowanych przez Twoją firmę, w tym udane studia przypadków i podstawowe informacje o Twojej firmie. Możesz też wykorzystać broszurę jako sposób na stworzenie przeglądu prezentacji swojej firmy.

Należy pamiętać o tym, aby zmieniać zawartość broszury w zależności od potrzeb klienta. Można wymienić wszystkie usługi, które oferuje nasza firma, ale następnie podkreślić tylko te usługi, które obecnie proponujemy klientowi. To pokazuje, że usługa jest szyta na miarę, a jednocześnie podkreśla, jakie usługi możesz potencjalnie wykonać w przyszłości.

Steve Benson, założyciel i dyrektor generalny Badger Maps, wyjaśnia znaczenie dostosowania każdego pitchu dla każdego klienta.

Sztuką w tworzeniu zwycięskiego pitchu jest skupienie się i dostosowanie go w zależności od tego, z kim rozmawiasz. Musisz jasno przedstawić swoją propozycję wartości oraz to, dla kogo Twój produkt lub usługa są pomocne. Przygotuj różne wersje swojego przemówienia dla różnych typów potencjalnych klientów, inwestorów, nabywców itp., abyś mógł dostosować je za każdym razem i uczynić je bardziej efektywnym.''

Wizytówki

Nigdy nie pojawiaj się na nowym spotkaniu biznesowym bez pięknie zaprojektowanych wizytówek. Wizytówki świadczą o tym, że jesteś profesjonalistą i traktujesz siebie i swoją firmę poważnie. Ponadto, są one przydatne dla klientów, aby mogli szybko do Ciebie zadzwonić lub wysłać e-mail.

Wizytówka powinna zawierać wszystkie informacje kontaktowe, których klient potrzebuje, aby łatwo się z Tobą skontaktować, przedstawione zgodnie z brandingiem Twojej firmy. W dzisiejszej erze cyfrowej, wizytówka powinna również zawierać dane kontaktowe do mediów społecznościowych, aby klient mógł dowiedzieć się więcej o Twojej firmie i być na bieżąco z jej aktualnościami.

Więcej inspiracji na temat stworzenia idealnej wizytówki dla Twojej firmy znajdziesz w naszym wcześniejszym poście 15 inspirujących kwadratowych wizytówek.

Ulotki i foldery

Ulotki mogą być wykorzystane w pakiecie marketingowym, aby naprawdę wzmocnić to, kim jesteś i o co Ci chodzi. Upewnij się, że zawierasz motto swojej marki i logo, aby dać klientowi lepsze zrozumienie Twojej marki i wartości firmy.

Jeśli chodzi o ulotki, mogą one być wykorzystywane jako sposób na pokazanie kosztów i cen, w zależności od usługi i / lub produktu oczywiście. To może nie działać tak dobrze, jeśli nadal musisz potwierdzić koszty, lub jeśli zdecydujesz się nie angażować się w rozmowy o pieniądzach jeszcze. Jednakże, jeśli chcesz być z góry z kosztami swoich usług, wtedy klient prawdopodobnie uzna to za korzystne, ponieważ będzie mógł w pełni zobaczyć, na co idą jego pieniądze.

USB

Jak również wysyłanie prezentacji Power Point przez e-mail po spotkaniu, zapewnić USB w ramach pitch pack z prezentacją na. W ten sposób e-mail nie zagubi się w skrzynce odbiorczej klienta i zapewni mu prosty sposób na podzielenie się prezentacją z kolegami z pracy i współpracownikami.

Bezpłatna papeteria firmowa

Jako idealne wykończenie pakietu prezentacyjnego, zapewnij swojemu potencjalnemu nowemu klientowi darmową markową papeterię.

To świetny sposób na subtelne promowanie swojej marki i zapewnienie, że klient pamięta, kim jesteś.

Ogólnie rzecz biorąc, chcesz mieć pewność, że Twój pitch pack zawiera wszystkie informacje, których potencjalny klient oczekuje, aby podjąć świadomą decyzję, pięknie zaprezentowane w Twojej marce i dostosowane do konkretnych potrzeb klienta.

To od Ciebie zależy, jaki rodzaj druku wybierzesz - czy zdecydujesz się na broszury, ulotki i/lub foldery - ale naszym zdaniem im więcej informacji, tym lepiej!

Co byś dodał, aby stworzyć zwycięski pitch pack?

Podziel się z nami na Twitterze i Facebooku.