Jesteśmy zwolennikami rozpowszechniania hasła #printlovin' w lutym, ale zauważyliśmy rosnący trend: billboardy deklarujące miłość do drugiej osoby.

Trochę to tandetne, prawda?

Cóż, z pewnością zostaniesz zauważony. Jeśli zastanawiasz się nad reklamą na billboardzie, aby zadeklarować swoją dozgonną miłość (lub po prostu namiętny pociąg) do kogoś innego, może weź te przykłady jako dobre przykłady, jak tego nie robić...

Ponadprzeciętne oświadczyny (#1)

Pewien mężczyzna oświadczył się swojej dziewczynie królowej piękności w stylu (bardzo drogiego) billboardu.

Wymyślił coś, co wyglądało jak plakat filmowy, zatytułowany "Oświadczyny", ale zamiast tego umieścił na nim zdjęcia swojej dziewczyny.

To mu jednak nie wystarczyło.

Zareklamował tę propozycję na billboardzie, płacąc za umieszczenie jej na okładce lokalnej gazety.

Rzeczywiste oświadczyny miały miejsce i obejmowały niestandardowy pierścionek z diamentem w kształcie serca. Ona oczywiście powiedziała "tak".

Ponadprzeciętna propozycja (#2)

Pewien menedżer ds. reklamy wykorzystał swoje doświadczenie (i wewnętrzne kontakty), aby stworzyć billboard z oświadczynami dla swojej dziewczyny, Kelly.

Podczas stosunkowo normalnej jazdy do domu po kolacji na mieście, zwrócił uwagę na billboard. Zjechali na pobocze, a na ekranie pojawił się pierścionek (ten sam, który trzyma na zdjęciu).

Odbiór tego billboardu z oświadczynami był mieszany: szybko stał się memem dla samotnych ludzi w Walentynki, którzy mieli dość takich tandetnych, romantycznych gestów! Co o tym sądzisz?

Walentynkowe billboardy dla marek: Odważny marketing czy przesada?

Jednak nie tylko zakochane pary wykorzystują billboardy, aby przyciągnąć uwagę do walentynek. Marki na całym świecie stosują duże reklamy zewnętrzne, aby zmaksymalizować zyski dzięki niezapomnianym promocjom walentynkowym...

W 2012 r. firma MasterCard pozwoliła zwycięzcy konkursu promować swoją miłość na ogromnym billboardzie w Londynie:

I udało mu się połączyć to z ich aż nazbyt słynnym jednowyrazowym hasłem: Bezcenne. Sprytne, a zarazem proste rozwiązanie, które doskonale pokazuje, jak wykorzystać klientów do wprowadzenia "prawdziwych historii" do marketingu biznesowego.

Osobista wiadomość, aby rozpowszechnić markę

Brad, widoczny na billboardzie, wyznający miłość Melissie, był tym, który zwrócił się do marki w tym przypadku. Wygląda na to, że jest romantykiem z umiejętnościami negocjacyjnymi!

Zamiast płacić z własnej kieszeni za ten, powiedzmy, romantyczny billboard, zapytał markę, czy może wykorzystać ich powierzchnię.

Marka, nie zważając na walentynkowy chwyt marketingowy, zgodziła się.

I nasz ostatni ulubiony element marketingu marki, który (oczywiście) wykorzystywał druk w zabawny sposób: Snickers. W 2017 r. billboard na poziomie ulicy został pokryty darmowymi kartkami walentynkowymi, które przechodnie mogli zabrać ze sobą. Przesłanie? "Jesteś zapominalski, gdy jesteś głodny".