pracuj-dorywczo.pl
zastosowanie iniekcja krystaliczna
logo

Personalizacja nakładu żychlin

Język drukarni

Zlecając zrealizowanie druku w doświadczonych firmach, możemy spotkać się z rozmaitymi terminami, którymi się w nich posługują. 
W ostatnim czasie korzystałam z usług jednej z nich. Pragnęłam wydrukować 100 wizytówek z osobistym logo. Prosiłam o przypilnowanie aby wydruk miał prawidłowe dane. Ciężko byłoby mi sprawdzić ręcznie 100 egzemplarzy wizytówek, czy nie zawierają literówek. Wówczas pani pracująca w drukarni zawiadomiła mnie o nowej formie nanoszenia danych na druk. Personalizacja druku, bowiem tak się nazywa, to funkcja automatycznego nanoszenia danych za pomocą programu. Drukarnie użytkują z niej między innymi przy: zaproszeniach, wizytówkach, kopertach, identyfikatorach, prezentacjach, fakturach, umowach, biletach, kuponach, dyplomach, certyfikatach i innych. Pomaga to przystosować się do zapotrzebowań klientów. Zapobiega prawdopodobnym błędom w tekstach. Dla drukarni jest to zarówno oszczędność czasu jak i środków pieniężnych. Stąd też miałam pewność, że na wizytówki naniesione zostaną dane, zgodnie z moimi potrzebami. Tak też się stało. Innym razem spotkałam się z personalizacją wydruku przy zleceniu zrealizowania kalendarza z prywatnymi zdjęciami. Starczyło, że doniosłam bazę danych i kalendarz był gotowy na drugi dzień.
Personalizacja druku to nowiusieńka technologia, która dopuszcza na efektywne zagospodarowanie czasu pracy drukarni przy niskich kosztach. Przy użyciu dostarczenia należytych informacji, można błyskawicznie wydrukować szczegóły, bez kontrolowania każdego arkusza z osobna. Eliminuje ona omyłki, jakie zdarzają się podczas ręcznego wpisywania danych przy każdym dokumencie. Termin ten pojawia się we wszystkich drukarniach, wykorzystujących nowoczesne metody druku.


Możliwość komentowania jest wyłączona.

biura projekty Opole