gabloty plexi
porcelana zestawy obiadowe
logo

Reklama bezpośrednia żory

Reklama bezpośrednia

Nic tak nie przenika do kontrahenta jak bezpośrednia marketing. Nic wobec tego kuriozalnego, że większość firm tworzy ulotki a5 z swoją ofertą, a następnie rozprowadza je wśród ludzi. W trakcie projektowania ulotki warto postawić na twórcze myślenie, tak by katalog, który dojdzie do możliwego klienta nie zniknął w stosie innych papierowych reklam. Jednakowo należytym sposobem na namówienie do siebie użytkownika jest uraczenie go kawą lub miłym upominkiem. Nie bez powodu w naszym kraju przyjęło się powiedzenie przez żołądek do serca, które odnosi się nie tylko do uczucia miłości, ale też do zjawiska marketingu. W projektowanej ulotce nie może być zbyt wiele wiadomości. W zarysie graficznym lepiej stawiać na przeróżnego typu kolorowe infografiki, które są doskonale odczuwane wizualnie, a na dodatek emitują mnóstwo informacji, nie zabierając przy okazji wiele miejsca na i tak niedużej kartce papieru.


Możliwość komentowania jest wyłączona.